"Cresterea pietei este o estimare pe care noi am facut-o dupa cresterea pe care o inregistram in vanzari. Avand in vedere ca suntem cel mai mare furnizor de pe aceasta piata, credem ca este o tendinta a pietei.

Practic, vanzarile pe acest segment au crescut cu circa 40% in fiecare an, din 2004 incoace, iar acum, pe fondul investitiilor straine si al reglementarilor europene privind siguranta alimentelor, ele pot ajunge la 60%", a declarat Andreia Zaharia, directorul de comunicare al Hodmann Europe.

Potrivit reprezentantilor Holdmann, in 2007, cea mai spectaculoasa crestere a fost inregistrata pe segmentul dezinfectanti.

"Cresterea de 125% a vanzarilor de dezinfectanti se datoreaza introducerii normelor europene de siguranta alimentara si a prevederilor HACCP in industria alimentara. Acestea, impreuna cu un control mult mai strict din partea autoritatilor, au determinat producatorii si procesatorii din industria alimentara sa acorde o atentie sporita respectarii normelor de siguranta a alimentului", a declarat Alin Gherman, European Sales Coordinator al Holdmann Europe.

Acesta sustine ca o crestere substantiala a fost inregistrata si de gama de detergenti, 90% si pe gama de sapun lichid, sortimentul economic fiind cel mai bine vandut, in crestere cu 145% fata de 2006.

In ceea ce priveste echipamentele de curatenie, Holdmann a beneficiat de o crestere de 170% a cererii de masini profesionale Karcher pentru lustruit pardoseli. Totodata, in ceea ce priveste gama de carucioare si ustensile de curatat, Holdmann a reusit mai mult decat sa dubleze vanzarea, realizand o crestere de 148%.

In privinta accesoriilor de curatenie, reprezentatii companie spun ca cea mai spectaculoasa crestere a fost inregistrata de buretii profesionali, care s-au vandut de 20 de ori mai bine decat anul precedent si de gama lavetelor profesionale, care a cunoscut o crestere de 400%.

Citeste si:

In 2007, Holdmann a inregistrat o cifra de afaceri de sase milioane de euro, in crestere cu 75 % fata de 2006 si o crestere cu 33% a numarului clientilor.

Pentru 2008, Holdmann tinteste dublarea cifrei de afaceri, pana la 12 milioane de euro.

"Principalele domenii pe care vom insista in 2008 sunt industria alimentara, HoReCa, industria auto si spatiile comerciale, intrucat acestea au un ritm alert de cresere. De aceea, ne vom diversifica portofoliul de produse si vom furniza solutii personalizate de igiena profesionala fiecarui domeniu, in functiile de standardele de igiena la care adera", a mai declarat Alin Gherman.

Holdmann este unul dintre cei mai importanti actori de pe piata igienei profesionale din Romania.

Compania a luat nastere in 1994 si a ajuns in prezent furnizorul de igiena profesionala cu cea mai mare acoperire din Romania (16 reprezentante zonale). Holdmann are un portofoliu de peste 1.000 de produse de baza de la cei mai mari producatori internationali: Mediclinics, Vileda Professional, Karcher, Vikan, SCA Tork, Johnson Diversey, etc. Compania are aproximativ 200 de angajati, are sediul central in Iasi si este condusa de omul de afaceri Razvan Nechita.

Grupul de companii Holdmann este format din: Holdmann Europe, Holdmann Hygiene Solutions, Holdmann Technologies, Holdmann Service, Holdmann Food Solutions, si Logic Logistics. Grupul are in prezent 180 de angajati, iar pentru anul 2008, grupul estimeaza o cifra de afaceri de 15 milioane de euro.