Retailerul francez Auchan va deschide in noiembrie anul acesta al doilea hipermarket din Bucuresti si al cincilea de pe piata din Romania in centrul comercial Militari Shopping, in urma unei investitii de 10 milioane de euro, a declarat, citat de NewsIn, directorul general al Auchan Romania, Regis Mougel.
Hipermarketul Auchan din Militari va avea o suprafata de vanzare de 12.500 metri patrati, 65 de case de marcat si va comercializa o gama de 50.000 de produse. Magazinul va dispune si de o parcare de 2.300 de locuri. Pe piata din Romania, Auchan vrea sa ajunga in urmatorii doi ani la un numar de 15 magazine.

Dintre acestea doua vor fi deschise in 2008, dintre care unul in Bucuresti (Militari) si unul in Suceava. In 2009, Auchan are in plan deschiderea a 5-10 magazine, din care doua in Timisoara si Constanta.

Auchan a deschis primul sau magazin in Romania, in noiembrie 2006, in cartierul bucurestean Titan, dupa o investitie de 40 milioane euro. Grupul Auchan este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul zece in lume, si detine peste 380 hipermarketuri in 11 tari din lume, peste 700 de supermarketuri, peste 300 centre comerciale Immochan si Banca Accord. La nivel mondial, Auchan are circa 175.000 de angajati.

Potrivit unui studiu realizat de Planet Retail, Auchan Romania va avea cea mai importanta crestere din retailul modern pana in 2013 cand va inregistra vanzari de 1,95 miliarde euro si o cota de piata de 2,4%, fata de 0,3% in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri