Compania Franco’s Marina, dealer al grupului italian Ferretti in Romania, si-a propus comercializarea a sapte iahturi anul acesta si a cincisprezece iahturi in urmatorii doi ani, pretul mediu al unei ambarcatiuni de lux fiind de sapte milioane de euro.
“Pretul modelelor pe care le comercializam porneste de la 800.000 de euro si poate ajunge la 70 milioane de euro, in functie de dotarile comandate de client”, a declarat, pentru Wall-Street, Pier-Vittorio Bazzolo, directorul comercial al Franco’s Marina.

Compania a fost lansată în România în 2004 şi a vândut de atunci şase iahturi Ferretti, înregistrând o creştere a cifrei de afaceri de 300% în 2007. Directorul comercial al Franco’s Marina considera ca piata din Romania va prospera in urmatorii ani. “Ceea ce ne incurajeaza sa credem ca lucrurile merg intr-o directie buna pe acest segment este cresterea de 300% pe care Franco’s Marina a avut-o in 2007 fata de 2006. Suntem siguri ca numarul ambarcatiunilor si a iahturilor de lux va creste direct proportional cu crearea si modernizarea infrastructurilor”, a precizat Pier-Vittorio Bazzolo.

Costurile anuale de intretinere a unui iaht variaza intre 2% si 6% din pretul nou al acestuia. Termenul minim de livrare variaza in functie de sezonul in care este lansata comanda, putand fi livrat imediat, insa poate dura si mai mult de un an, pana la 2 ani.

În funcţie de modelul solicitat, iahtul poate fi achiziţionat direct din stoc sau poate fi personalizat în detaliu şi livrat după o anumită perioadă de aşteptare. Odată cu achiziţionarea unui iaht produs de către una dintre companiile Grupului Ferretti, proprietarul beneficiază de suport logistic şi tehnic într-o reţea complexă de porturi din întreaga lume.

Pentru clienţii din România, Franco’s Marina va asigura opţional managementul ambarcaţiunii – spaţiul de parcare, echipajul şi mentenanţa anuală – şi servicii de chartering. Potrivit companiei clientul sau are peste 30 de ani, fiind om de afaceri de succes sau liber profesionist, din marile orase ale tarii, cu venituri mult peste medie.

Franco’s Marina este distribuitor unic pentru brand-urile Ferretti Yachts, Custom Line, Pershing şi Mochi Craft în România. Firma a participat in fiecare an la targurile de specialitate din tara, cat si din strainatate, iar in 2006 a demarat amenajarea unei expozitii proprii.

Anul acesta compania a organizat prima editie Franco's Marina Yachts -More than sea. Evenimentul s-a desfasurat intre 28 si 29 iunie in Portul Tomis, Constanta, in cadrul acestuia au fost lansate la apa patru iahturi Pershing 37’ in valoare de 310.000 euro, Pershing 46’ al carui pret este de 800.000 euro, Ferretti 460 care are un pret de 910.000 euro si Navetta 26 Custom Line in valoare de 5,7 milioane euro.

Franco’s Marina are în portofoliu zece producători de ambarcaţiuni, un producător de pontoane şi structuri plutitoare - Martini Alfredo - şi alţi parteneri producători de accesorii nautice. Compania mai comercializeaza, pe langa iahturi de lux, ambarcatiuni de agrement, ambarcatiuni militare, de interventie si de salvare, salupe rapide si alte ambarcatiuni profesionale.


In 2006, dealerul de iahturi a investit circa 500.000 de euro intr-un showroom in Otopeni.

Piata romaneasca a iahturilor de lux este impartita de Franco’s Marina cu alti trei importatori: EuroNautica Motors, Neptun Yacht si NM Marine Boat Trading.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri