Noile ambalaje Prigat prezinta siluetele unor oameni obisnuiti surprinsi in timpul unor activitati lor zilnice, precum dansul, sprintul dupa autobuz, ridicarea pungilor de cumparaturi sau saritura peste balti.

Noua identitate vizuala va fi promovata, in intervalul iulie – august, prin platforma de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti. Campania este realizata si implementata de companii ale grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice, si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.

Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, care va debuta pe 19 iulie si se va incheia pe 30 august, reprezinta prima competitie dedicata sporturilor neobisnuite practicate zilnic - cursa cu carucioare de cumparaturi, sprint prin aglomeratie sau mutatul mobilei prin casa. Calificarile vor avea loc in Iasi - 19 iulie, Brasov - 2 august si Costinesti - 16 august. Valoarea totala a premiilor este de 70.000 de dolari.

Citeste si:

Quadrant Amroq Beverages (QAB) este imbuteliatorul autorizat si distribuitorul bauturilor Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova