Grupul Quadrant-Amroq Beverages (QAB), producatorul si distribuitorul bauturilor Pepsi în Romania, va investi aproape 3 milioane de dolari in campania de relansare a sucului Prigat, sustinuta de o platforma de comunicare inedita dedicata oamenilor obisnuiti – Olimpiada Oamenilor Obisnuiti.
Noile ambalaje Prigat prezinta siluetele unor oameni obisnuiti surprinsi in timpul unor activitati lor zilnice, precum dansul, sprintul dupa autobuz, ridicarea pungilor de cumparaturi sau saritura peste balti.

Noua identitate vizuala va fi promovata, in intervalul iulie – august, prin platforma de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti. Campania este realizata si implementata de companii ale grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice, si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.

Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, care va debuta pe 19 iulie si se va incheia pe 30 august, reprezinta prima competitie dedicata sporturilor neobisnuite practicate zilnic - cursa cu carucioare de cumparaturi, sprint prin aglomeratie sau mutatul mobilei prin casa. Calificarile vor avea loc in Iasi - 19 iulie, Brasov - 2 august si Costinesti - 16 august. Valoarea totala a premiilor este de 70.000 de dolari.

Quadrant Amroq Beverages (QAB) este imbuteliatorul autorizat si distribuitorul bauturilor Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri