Investitiile din primul semestru au totalizat 8,4 milioane lei si au fost in principal directionate catre investitia pentru platforma logistica de la Pitesti si catre randamentul productiei.

"Caroli Foods a inregistrat in perioada aprilie – mai 2008 o crestere a cotei de piata de 1,5 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului 2007, ceea ce reprezinta cea mai mare rata de crestere inregistrata de un producator din top 10. Astfel, cu o cota de piata de 10,5% in volum, Caroli Foods isi mentine pozitia a doua in piata, dar diferenta fata de primul jucator s-a diminuat, conform datelor MEMBR", sustin reprezentantii companiei.

Potrivit datelor companiei, in perioada aprilie – mai 2008, piata a crescut ca volum cu 27%, iar rata de crestere a companiei a fost cu 32% mai mare comparativ cu aprilie – mai 2007.

Citeste si:

"In ceea ce priveste vanzarile pe segmente se observa ca aproape toate categoriile de produse descresc usor in favoarea specialitatilor care castiga tot mai mult teren in concordanta cu rafinarea preferintelor consumatorilor. Pe segmente, in primul semestru din 2008 – salamul se mentine in top cu 39%, urmat de carnati cu 12%, sunca 11%, cremwursti 10%, specialitati 9%, parizer 8%, pate 2%, diverse 8%", se arata in comunicat.

Grupul Caroli Foods produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.).

Grupul are 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Cele doua fabrici de la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati, sunt certificate in vederea sigurantei alimentare. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.