United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a depasit cu 15% volumul vanzarilor aferente primului semestru al acestui an, fata de perioada similara a anului 2007, a anuntat compania.
"Pot afirma ca anul 2008 a debutat in forta pentru compania noastra, prin dublarea capacitatii de productie a fabricii de bere. A urmat apoi lansarea unei noi etape in comunicarea marcii Tuborg si schimbarea de ambalaj Skol. In plus, anul acesta a marcat si intrarea companiei noastre pe un nou segment al bauturilor racoritoare necarbonatate prin lansarea Granini", a declarat presendintele URBB si Carlsrom Beverage, Shachar Shaine.

Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea de 15% vanzarilor a dus si la majorarea cu 19% a cifrei de afaceri la nivelul companiei, pentru aceeasi perioada.

Investitiile totale preconizate de URBB pentru acest an se ridica la 20 milioane de euro, fiind directionate catre activitati de logistica, distributie si promovare a produselor companiei. In prezent, capacitatea fabricii de bere Tuborg se ridica la 2,1 milioane hectolitri. Investitia totala realizata de compania URBB in Romania, de la intrarea pe piata pana la finalul anului 2008, va atinge 185 de milioane de dolari.

URBB a lansat, la inceputul anului 2008, productia in cea de-a doua berarie a fabricii Tuborg, dupa o investitie de 50 de milioane de dolari, pentru acest an fiind estimata o crestere in volum a vanzarilor de bere cu 20 %.

La finalul anului 2007, vanzarile de bere URBB au inregistrat o crestere in volum cu 15 % fata de 2006, iar vanzarile de bauturi racoritoare au crescut cu 20 %. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17 % in 2007, fata de 2006.
Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri