Coca-Cola Hellenic Bottling Company Romania a anuntat in timpul conferintei anuale de vanzari si marketing - desfasurata la sfarsitul saptamanii trecute la Teatrul National din Bucuresti - depasirea in anul 2004 a volumului de vanzari de 100 de milioane de navete unitati. Anul 2004 a fost un an al recordurilor pentru Sistemul Coca-Cola din Romania: a debutat cu un record omologat in Guiness Book - cel mai mare mozaic din lume format din capace - si s-a incheiat cu recordul de 100 de milioane de navete unitati vandute. In acelasi timp, 2004 a fost anul in care s-a lansat in premiera pe piata romaneasca un ambalaj premium pentru Coca-Cola si Schweppes - sticla de 200 ml. Ambalajul premium, de o eleganta clasica, a fost conceput special pentru cele mai selecte locatii, tip HORECA. In cursul anului 2004 camioanele Coca-Cola au parcurs aproximativ 3.800.000 km pentru a duce produsele companiei mai aproape de consumatori. De asemenea, 2004 a fost si anul in care prin activari si promotii au fost oferite peste 5.000.000 de premii consumatorilor.

Una din cele mai importante investitii ale Sistemului Coca-Cola - achizitia Dorna in 2002 - a beneficiat de o atentie deosebita. Astfel, in 2004 au fost finalizate o serie de investitii in sistemul de depozitare, transport si distributie, precum si intr-o linie noua de productie. De asemenea, Sistemul Coca-Cola a facut investitii majore si in comunicare si marketing inovator, reusind sa pozitioneze Dorna si Izvorul Alb ca marci premium pe piata apelor minerale in Romania.