Retailerul de bricolaj Dedeman va inaugura la finele acestei sapamani, in judetul Botosani, cel de-al 12-lea magazin din tara, in urma unei investitii de opt milioane euro.
Dedeman Botosani este al doilea magazin din cele patru aflate in planul de investitii al companiei pentru anul acesta. Magazinul din Botosani este de tipul DIY (do-it-yourself), fiind specializat in articole si materiale pentru construirea si amenajarea locuintelor, reparatii, decoratiuni interioare, instalatii termice si sanitare, lemn, tamplarie, unelte si scule pentru gradinarit si constructii, feronerie, gresie, faianta, mocheta, varuri si vopsele, instalatii electrice, echipamente de protectie etc.

Magazinul este plasat pe un teren de 30.000 metri patrati si ocupa o suprafata de 7.800 metri patrati. Investitia propriu-zisa s-a ridicat la opt milioane euro.

Intre timp, compania a demarat lucrarile la magazinele din Bucuresti si Buzau, proiecte cuprinse, de asemenea, in planul investitional al acestui an.

Suma totala alocata investitiilor pentru 2008 este de 47 milioane euro, bugetul initial de 35 milioane euro fiind suplimentat recent cu inca 12 milioane euro. Planul investitional al companiei prevede extinderea retelei actuale cu trei-patru magazine pe an, pe termen mediu urmarindu-se acoperirea zonei de sud a tarii, iar pe termen lung construirea a 30 magazine Dedeman.

Dedeman SRL a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 184 milioane euro in crestere cu 64 % fata de anul 2006. Pe primul semestru din 2008 s-a inregistrat o crestere cu 25 % a cifrei de afaceri fata de perioada similara a anului trecut estimandu-se mentinerea aceluiasi ritm pana la finele anului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri