"Rezultatele obtinute de Electrolux Romania in prima jumatate a anului sunt o dovada a indeplinirii obiectivelor financiare care fac parte din strategia dezvoltata de grup la nivel international. In plus, ele reprezinta o consecinta a implementarii cu succes a planurilor de productie, vanzari si marketing" a declarat directorul de comunicare si marketing al Electrolux Romania, Carmen Georgescu.

Grupul suedez este prezent in Romania inca din 1995 si este reprezentat local de divizia de vanzari si marketing in Bucuresti, precum si de fabrica de aragazuri la Satu Mare, din care detine 99,52% din actiuni. Fabrica Electrolux din Satu Mare vizeaza exclusiv productia de aragaze, aici fiind realizata majoritatea productiei de aragaze Zanussi din Europa. Productia se face atat pentru piata romaneasca, dar si pentru piete externe ca Rusia, tarile balcanice, tarile baltice, Israel, Finlanda, Suedia si Norvegia.

In primul semestru din 2008, Electrolux a investit 3,5 milioane lei in dezvoltarea fabricii din Satu Mare, astfel incat investitiile totale realizate pana in prezent depasesc 31 milioane euro. Printre investitiile vizate de catre Electrolux se numara introducerea si dezvoltarea de noi tehnologii, dezvoltarea de bunuri competitive, imbunatatirea conditiilor de lucru, imbunatatirea si siguranta mediului inconjurator si altele.

Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producatori din lume de aparatura electrocasnica si de uz profesional, cu vanzari de peste 40 de milioane de produse anual, catre clienti din 150 de tari. Electrolux produce frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragazuri ce sunt vandute sub marci ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka si Frigidaire. In anul 2007, vanzarile Grupului au fost de 105 miliarde coroane suedeze, iar numarul total de angajati este de 57.000 de persoane.