Producatorul de camioane Roman Brasov (ROVA) a obtinut in primele sase luni ale acestui an un profit net de 861.750 lei, fata de pierderile inregistrate in aceeasi perioada din 2007, pe fondul cresterii veniturilor totale de peste trei ori, potrivit comunicatului remis pietei Rasdaq.
In primul semestru al anului trecut, Roman Brasov inregistrase pierderi de 14,14 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut de 3,4 ori in prima jumatate a acestui an, la 80,05 milioane lei (21,8 milioane euro), comparativ cu perioada similara din 2007, cand acestea au fost de 23,3 milioane lei.

Cheltuielile inregistrate de Roman in intervalul ianuarie-iunie 2008 s-au cifrat la 79,2 milioane lei (21,6 milioane euro), fiind de peste doua ori mai mari decat nivelul din primul semestru al anului trecut, de 37,45 milioane lei.
Afacerile companiei au urcat in primul semestru la 93,5 milioane lei (25,5 milioane euro), nivel de peste doua ori peste cel inregistrat in intervalul echivalent din 2007, de 41,5 milioane lei.

Roman Brasov are un capital social de 295,16 milioane lei, divizat in 118 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al societatii este Pro Roman Brasov SA, care detine 91,49% din capitalul companiei.
Valoarea de piata a societatii este de 74,38 milioane lei (21,1 milioane euro), conform cotatiei de 0,61 lei, inregistrata in sedinta din 19 august. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sectiune XMBS, sub simbolul ROVA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri