Carrefour Express Ramnicu Valcea are o suprafata de vanzare de 780 metri patrati si va comercializa o gama de 4.100 de articole ce va include produse alimentare si non alimentare de baza, dar si servicii ca de exemplu cardul de credit Carrefour MasterCard, serviciul de reincarcare electronica payzone pentru telefoane mobile sau produse loto.

Carrefour urmareste astfel consolidarea pozitiei pe segmentul supermarketurilor, dar si extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania, prin accesul in orasele cu mai putin de 100.000 locuitori.

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati, informeaza NewsIn.

Citeste si:

Carrefour Romania opereaza in prezent 15 hipermarketuri la nivel national, din care sase in Capitala. Retailerul va continua strategia de extindere in tara, in 2008-2009, cand va mai deschide noi hipermarketuri la Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, un al doilea hipermarket la Braila, Iasi si Constanta si inca un hipermarket in Bucuresti, in Berceni.

Retailerul francez Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca o cifra de afaceri de un miliard de euro.