“Vom investi 1,5 milioane de euro in rebranding, renovarea fatadei cladirii, facilitati si servicii imbunatatite. Am decis sa nu crestem preturile camerelor, urmarim o crestere a gradului de ocupare al hotelui de la 68%, cat este in prezent, la 72% in urmatorul an si o majorare a cifrei de afaceri cu 10%, pana la 6 milioane de euro in 2009”, a declarat, pentru Wall-Street, Daniel Ben-Yehuda (foto), director general al Ramada Plaza si al hotelului Parc.

Etapa de rebranding a hotelului Parc va fi urmata de inca doua etape de investitii. In prima jumatate a anului 2009 se va renova baza de agrement, un centru Spa in care se va investi aproximativ 3,5 milioane de euro. Planurile Ramada includ si finalizarea, in cel mult trei ani, a unui centru de conferinte de 1.500 de locuri, Ramada Ballroom, cu o investitie de 3,5 milioane de euro.

Ramada Parc si Ramada Plaza vor face parte integranta din Ramada Convention Center, cel mai mare complex hotelier Ramada din Europa.

Ben-Yehuda a precizat ca, in ciuda scaderii numarului de turisti pe piata hoteliera, scadere resimtita de marile lanturi hoteliere in prima parte a anului, Ramada se va baza si pe sistemul central de rezervari online al grupului, care aduce, in proportie de 50%, turisti straini. Annual, fgradul de ocupare al hotelui Parc creste cu 2-3%, au spus reprezentantii Ramada.

Citeste si:

In primul semestru al anului 2008, complexul Ramada (hotelul Best Western Parc si Ramada Plaza) a avut incasari de 7,5 milioane de euro, asigurata de turismul corporate in proportie de 85%-90%, urmand ca la sfarsitul anului sa ajunga la 14 milioane de euro. Aproximativ 2,5 milioane de euro vor reprezenta incasarile din food&beverage si evenimente, a mai spus Ben-Yehuda.

Clasificat la patru stele, hotelul Best Western Parc are o capacitate de 267 de camere, un centru de conferinte cu 7 sali, 2 restaurante si un lobby bar. Prin rebrandingul anuntat, complexul Ramada va avea un total de 567 de camere. Hotelul Ramada Plaza, operational in proportie de 100% incepand cu martie 2008, are o suprafata de 14.000 metri patrati si o capacitate de 300 de camere.

Brandul Ramada este reprezentat in Romania de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn. In prezent exista sapte unitati Ramada in tara, trei in Bucuresti (Majestic, Nord si Plaza) si inca patru locatii in Brasov, Sibiu, Iasi si Oradea.

Ramada Worldwide este parte a grupului Wyndham Hotel Group, cel mai mare grup hotelier la nivel international, fiind prezent pe sase continente, cu mai mult de 6.550 de hoteluri si 551.000 de camere in 59 de tari pe 6 continente. Brandul Ramada a fost creat in 1954 si este astazi prezent cu peste 850 de hoteluri, in peste 25 de tari din lume.