“Pentru Granini am avut un raspuns foarte bun din partea consumatorilor romani. Oamenii apreciaza calitatea produsului, unul fara conservanti, si sunt dispusi sa plateasca pentru achizitionarea acestuia. Nu suntem cel mai mare jucator de pe piata de still drinks, insa speram ca brandul Granini sa se impuna prin calitate. Vom investi in special in marketing si dezvoltarea acestui produs”, spune Doron Zilberstein (foto).

Totodata, acesta a explicat ca printre planurile de dezvoltare a companiei se inscriu intrarea URBB pe o noua categorie de bere - eveniment programat pana la finele acestui an -, respectiv infiintarea in 2009 a unui nou brand pe segmentul beverages.

“Principalul obiectiv pe termen scurt este cresterea cotei de piata, verificarea tuturor brandurilor pentru a fi cat mai competitive cu cele ale competitorilor nostri si extinderea portofoliului pe plan local”, a declarat Zilbetstein.

O alta noutate pe care compania o va aduce in urmatoarele saptamani va fi relansarea ambalajului Orangina. Produsul urmeaza sa fie comercializat in formatul 0,25 l, 0,5 l si 1,5 l, URBB renuntand la ambalajul de 2 l.

Citeste si:

URBB a depasit cu 15% volumul vanzarilor aferente primului semestru al acestui an, fata de perioada similara a anului 2007, ceea ce a determinat si o majorare cu 19% a cifrei de afaceri la nivelul companiei.

Investitiile totale preconizate de URBB pentru acest an se ridica la 20 milioane de euro, fiind directionate catre activitati de logistica, distributie si promovare a produselor companiei. In prezent, capacitatea fabricii de bere Tuborg se ridica la 2,1 milioane hectolitri. Investitia totala realizata de compania URBB in Romania, de la intrarea pe piata pana la finalul anului 2008, va atinge 185 de milioane de dolari.

Portofoliul URBB cuprinde marci internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.