Piata locala a produselor de larg consum (FMCG) a crescut, in primul semestru al acestui an, cu 13,6% in volum si cu 24,8% din punct de vedere valoric, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007. Cu toate ca au ramas preferatele cumparatorilor romani, magazinele alimentare mici incep sa piarda in continuare teren in fata supermarketurilor si hipermarketurilor, potrivit unui studiu al companiei de cercetare a pietei MEMRB Retail Tracking Services, realizat in canalul off-premise (nu include HoReCa).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri