"Noua fabrica de caramida va fi cea mai mare din tara si va avea o capacitate de productie dubla fata de capacitatea medie a fabricilor de caramida din Romania. Viitoarea fabrica a Ceramica Iasi va fi dotata cu utilaje produse de firme din Italia si Germania, iar investitia a venit ca raspuns la dezvoltarea rapida a pietei de constructii si implicit a cererii tot mai mari de materiale de constructii", sustine directorul general al companiei, Iulian Mangalagiu.

Ceramica Iasi a lansat vineri, oficial, noul brand Brikston obtinut prin combinarea termenilor “brick” (caramida) si “stone” (piatra) din limba engleza.

"Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu noul brand Brikston este una strategica, bazata pe nevoia de identitate a produselor fabricate de Ceramica SA. Aceste produse sunt binecunoscute in domeniul materialelor de constructii si vrem sa dezvoltam branduri puternice, cu care sa devenim lideri in segmentul nostru de piata", a mai spus Mangalagiu.

Ceramica Iasi a inregistrat in primul semestru al anului 2008 o cifra de afaceri de circa noua milioane euro, in crestere cu aproape 24% fata de primele sase luni din 2007 si un profit net de circa doua milioane euro. Pentru anul 2008, compania estimeaza o cifra de afaceri totala de 17 milioane de euro si un profit net de peste trei milioane de euro.