“Din 2005, cand am deschis biroul din Bucuresti, si pana acum, vanzarile s-au dublat. O astfel de crestere dinamica ne permite sa dublam vanzarile in urmatorii doi ani. In primele sase luni am avut o crestere a vanzarilor de 44%”, a declarat Thierry Marin, director regional DuPont pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a ajuns la circa 80 milioaneeuro, dublu fata de incasarile din 2005, care cifrau aproximativ 40 milioane euro.

DuPont se va concentra in intervalul urmator pe dezvoltarea portofoliului sau de produse pe piata auto, care include peste 100 de produse. Compania este lider in prezent in domeniul vopselurilor de caroserii din Romania, fiind prezent prin brandurile Standox, Spies Hecker si DuPont Refinish.

Citeste si:

DuPont s-a implicat activ si pe piata constructiilor, inca din 2006, prin colaborarea cu Fabryo Corporation, pentru dezvoltarea gamei de vopseluri Savana cu Teflon, care “a fost un real succes pe piata romaneasca, inregistrand o crestere semnificativa de la an la an din punct de vedere al volumului de vanzari, intre 37% si 54%”, dupa cum afirma Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation.

In Romania, DuPont desfasoara activitati in domenii variate ca agricultura, nutritie, industria auto, constructii, dar si consultanta. Una din cele mai importante investitii DuPont este o facilitate de productie de prumb si flarea soarelui in Ganeasa, langa Bucuresti, pentu care s-au alocat 26 milioane dolari.

DuPont este o companie bazata pe produse si servicii stiintifice, infiintata in 1802 si prezenta in peste 70 de tari cu o larga gama de produse si servicii inovative pentru agricultura, constructii, comunicatii sau transport. Anul trecut, compania a investit 1,3 miliarde de dolari in cercetare si dezvolare si a inregistat venituri de 29,4 miliarde dolari.