"In primul semestru, compania noastra a inregistrat o crestere de 16% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In conditiile in care producatorii de bere se confrunta cu cresteri accelerate ale costurilor variabile si cu o intensificare a concurentei datorita cresterii mai lente a pietei berii, focusul pe cresterea in valoare din compania noastra a devenit mult mai puternic. Acest fapt a devenit deja vizibil in cresterea de profit realizata in anul 2007 si este reconfirmat prin performanta buna obtinuta in prima jumatate a acestui an", a declarat Edwin Botterman (foto), Presedinte & CEO Heineken Romania.

In ceea ce priveste integrarea Bere Mures in organizatia Heineken, aceasta se desfasoara conform asteptarilor.

Cele doua companii reunite intrunesc o cota de piata de aproximativ 30% (AC Nielsen, iunie 2008).
Fuziunea celor doua entitati juridice este in curs de derulare; se asteapta ca ea sa fie definitivata in primul trimestru al anului 2009.

Citeste si:

Totodata, dupa cum s-a anuntat in luna martie 2008, Heineken Romania investeste peste 50 milioane euro, in principal in capacitatea fabricilor de bere si in mijloace fixe.

Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania este cel mai diversificat de pe piata interna si acopera toate segmentele: Heineken, Zipfer, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana. In urma achizitionarii Bere Mures, marca Neumarkt, una dintre cele mai importante marci de pe piata, a devenit parte a portofoliului oferit de Heineken in Romania.

O importanta realizare este reprezentata de cresterea inregistrata de marca Heineken in prima jumatate a anului 2008, de 35%.