Centrul de Pregatire pentru Revanzatori are o suprafata de 80 metri patrati si este amplasat in continuarea Centrului de Pregatire in Gastronomie inaugurat de companie in luna aprilie, in urma unei investitii de un milion de euro.

Centrul se afla in magazinul Metro Cash&Carry Militari, din Bucuresti, iar partea de training a clientilor revanzatori va incepe efectiv in 2009. Potrivit reprezentantilor companiei, este foarte posibil ca in viitor sa continue dezvoltarea mai multor astfel de centre si in alte magazine din tara.

Printre solutiile propuse de acest Centru de Pregatire se numara optimizarea spatiului comercial, care are ca scop aranjarea mai eficientǎ si mai practicǎ a mǎrfurilor dintr-un magazin. Alte solutii propuse se refera la tehnicile de promovare a categoriilor de produse sau la consultanta in domeniul comercial.

Referitor la planurile de expansiune a retelei Metro Cash&Carry Romania, reprezentantii companiei au declarat ca pana la finele anului va fi inaugurat la Deva al 24-lea centru de distributie din tara.

"Pana la sfarsitul lui 2008 vom deschide si magazinul din Deva si in plus vom termina remodelarea altor centre de distributie deja existente. In curand vom inaugura magazinul din Bacau care a fost deja supus unui astfel de proces" a declarat directorul general Metro Cash & Carry Romania, Francois Olivier.

Citeste si:

Metro Cash&Carry Romania este o parte integranta a Metro Cash&Carry International. Metro Cash&Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.

In prezent, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre, si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures si Arad. Metro Cash&Carry Romania este implicata activ in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Republica Moldova, unde in prezent opereaza cu trei centre.

Metro Cash&Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 600 de magazine cash&carry. Cu peste 100,000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 31,7 miliarde euro.

Metro Cash&Carry este divizia de vanzari a Metro Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile Metro Group au atins cifra de 64,3 miliarde euro. Compania numara peste 280.000 de angajati si opereaza in aproximativ 2.200 de locatii din 31 de tari.