In ultimii cativa ani, McDonald's nu a crescut semnificativ in economiile emergente ale Europei, cum ar fi Romania sau Polonia, deoarece s-a concentrat pe imbunatatirea imaginii sale pe pietele mai mari de pe continent, cum ar fi Franta si Marea Britanie, scrie Reuters, citat de NewsIn.

Grupul vrea sa investeasca intre 1 miliard si 1,1 miliarde dolari in restaurantele sale din Europa in 2009, a spus Alvarez, cu ocazia deschiderii unui restaurant la Poznan, in vestul Poloniei.

Dupa relansarea a patru sau cinci unitati din vestul Europei, lantul de restaurante isi indreapta atentia spre fostele tari comuniste din estul Europei, care, spre deosebire de multe dintre pietele dezvoltate, au fost aproape imune la incetinirea cresterii economice pe plan mondial.

Citeste si:

"Posibilitatile de crestere din Europa Centrala si de Est sunt enorme", a spus Alvarez. "In Ucraina, Polonia si Romania, care au peste 100 de milioane de locuitori si economii prospere, avem doar 350 de restaurante", a adaugat el.

McDonald's tinteste, de asemenea, pietele din Rusia si China pentru dezvoltare, a mai spus Alvarez.