In primele sase luni de la lansarea hotelului Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, hotelul a raportat un grad mediu de ocupare de 48% si o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cumulata cu afacerile Parc Best Western, care va deveni, din ianuarie, Ramada Parc.
“Consideram gradul de ocupare de 48% pentru un hotel deschis de sase luni un succes (n.r martie-august 2008), mai ales tinand cont de faptul ca lunile iulie si august au fost doua luni cu rezultate slabe pentru turism”, a declarat Daniel Ben Yehuda (foto), director general Ramada Plaza Bucharest.

Rezultatele satisfacatoare au fost sustinute de design-ul inovator al hotelului, localizarea in proximitatea centrelor de afaceri din nordul Capitalei si contractele corporate semnate, peste 85% din clienti asigurand turismul de afaceri.

Pana la sfarsitul lui august, 18.000 de turisti au fost cazati in hotel, asigurand, impreuna cu hotelul Parc Best Western, momentan aflat in proces de rebranding, castiguri de pana la 7,5 milioane de euro. Aproximativ 24% au fist turisti romani, 20% germani, 19% italieni, 17% englezi si 13% austrieci, au aratat oficialii Ramada Plaza.

Pentru anul 2009, hotelul isi va muta focusul pe turistii romani, analizand totodata si intrarea in piete noi ca Rusia, Israel si Asia. “Am revizuit putin strategia noastra pe parcursul verii, punand accent mai mult pe piata romaneasca, deoarece credem ca oamenii de afaceri cauta hoteluri cu un confort sporit, servicii din ce in ce mai diversificate, accesul facil catre zona de business, centru si aeroport”, a spus Elena Mesina, marketing si sales manager in cadrul Ramada Plaza Bucharest.

Aceasta a mai precizat ca principalele obiective pentru anul vitor vor fi “intrarea pe noi piete, consolidarea pozitiei pe piata hotelurilor de patru stele din Bucuresti, cresterea business-ului cu 10% prin cresterea portofoliului de clienti si diversificarea programelor de loializare”.

Hotelul Ramada Plaza, operational in proportie de 100% incepand cu martie 2008, are o suprafata de 14.000 metri patrati si o capacitate de 300 de camere. Pana la sfarsitul anului in curs, oficialii estimeaza o cifra de afaceri de 14 milioane de euro si un numar de camere de 567 pentru complexul Ramada, in urma integrarii Ramada Parc.

Brandul Ramada este reprezentat in Romania de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn. In prezent exista sapte unitati Ramada in tara, trei in Bucuresti (Majestic, Nord si Plaza) si inca patru locatii in Brasov, Sibiu, Iasi si Oradea.

Ramada Worldwide este parte a grupului Wyndham Hotel Group, cel mai mare grup hotelier la nivel international, fiind prezent pe sase continente, cu mai mult de 6.550 de hoteluri si 551.000 de camere in 59 de tari pe 6 continente. Brandul Ramada a fost creat in 1954 si este astazi prezent cu peste 850 de hoteluri, in peste 25 de tari din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri