Prioritatea Grupului E.ON Gaz in Romania este exploatarea retelelor de gaze naturale in conditii de maxima siguranta. De aceea activitatile de investitii in reabilitarea retelei de gaze, de verificare periodica a retelelor de distributie si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, precum si cele de interventie la solicitarile consumatorilor de gaze naturale urmaresc realizarea acestui obiectiv.

Un pas important in acest sens este punerea in functiune a unui modern centru de gestionare a apelurilor de urgenta si implementarea celor doua numere de urgenta.

Investitia initiala pentru acest centru a fost de 300.000 de Euro, in final valoarea investitiei ajungand la 700.000 de euro.

"Punerea in functiune a noului centru pentru gestionarea apelurilor de urgenta a reprezentat un proces de durata care a insemnat alocarea unor importante resurse umane si financiare. Acest centru reprezinta un pas important in imbunatatirea calitatii serviciilor noastre intrucat, permite servicii de interventie prompte la solicitarile consumatorilor de gaze naturale. In acelasi timp, permite optimizarea continua a proceselor tehnice specifice operarii si asigurarii mentenantei sistemului de distributie prin documentarea corecta si eficienta a starii acestuia", a declarat directorul general al E.ON Gaz Distributie, Dan Morari.

Citeste si:

Centrul de Apeluri de Urgenta dispune de tehnica moderna de comunicatii si IT pentru gestionarea solicitarilor, precum si de personal special instruit in operarea eficienta a acestora. Astfel, toate sesizarile pot fi preluate simultan si transmise catre structurile de interventie pentru un raspuns prompt la situatiile de urgenta specifice domeniului gazelor naturale.

Pentru sporirea gradului de siguranta in exploatare si pentru prevenirea aparitiei unor evenimente grave, centrul de gestionare a apelurilor de urgenta al E.ON Gaz Distributie si serviciul de dispecerat de urgenta, functioneaza in regim non-stop si asigura servicii specifice de dispecerizare si interventie pentru toti locuitorii din cele peste 1.000 de localitati din cele 20 de judete din aria de competenta a companiei noastre.

Pentru transmiterea sesizarilor privind posibile scapari de gaze sau alte evenimente care necesita interventia echipelor specializate ale E.ON Gaz Distributie, populatia are la dispozitie urmatoarele numere unice de telefon: 0265.200.928

(numar taxabil cu tarif local din reteaua Romtelecom si cu tariful operatorului pentru toate celelalte retele de telefonie) sau 0800.800.928 (numar gratuit, apelabil din principalele retele de telefonie fixa si mobila).
Investitia in Centrul de Apeluri de Urgenta alaturi de celelalte investitii ale Grupului E.ON Gaz in Romania - destinate in special reabilitarii retelei de distributie a gazelor naturale - urmaresc atingerea standardelor europene de siguranta si calitate a serviciilor de distributie a gazelor naturale.