KFC Romania va investi anul acesta 100.000 euro in mai multe campanii publicitare desfasurate in metroul bucurestean, care includ branduirea manerelor din trenuri si afisarea de informatii despre produsele noi, au declarat reprezentantii companiei.
Prima parte dintr-o astfel de campanie va dura in perioada 22 septembrie-21 octombrie si se va derula pe traseul Magistrala II- Depoul IMGB unde manerele din trenuri au fost deja branduite KFC. Partea a doua a campaniei va fi reluata pe 15 noiembrie cu o durata de o luna, potrivit NewsIn.

KFC a mai desfasurat campanii de comunicare in noile garnituri ale metroului in 2004 si 2006, iar pentru anul acesta are programate mai multe astfel de proiecte. Manerele din trenuri vor fi branduite fata-verso si vor contine informatii despre noile produse, dar si despre restaurantele KFC aflate in apropierea statiilor de metrou.

KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variind in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.

In primele sase luni, lantul de restaurante KFC a inregistrat pe piata autohtona, o cifra de afaceri de peste 18 milioane euro, in crestere cu 49% fata de aceasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri