Prima parte dintr-o astfel de campanie va dura in perioada 22 septembrie-21 octombrie si se va derula pe traseul Magistrala II- Depoul IMGB unde manerele din trenuri au fost deja branduite KFC. Partea a doua a campaniei va fi reluata pe 15 noiembrie cu o durata de o luna, potrivit NewsIn.

KFC a mai desfasurat campanii de comunicare in noile garnituri ale metroului in 2004 si 2006, iar pentru anul acesta are programate mai multe astfel de proiecte. Manerele din trenuri vor fi branduite fata-verso si vor contine informatii despre noile produse, dar si despre restaurantele KFC aflate in apropierea statiilor de metrou.

KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

Citeste si:

Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variind in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.

In primele sase luni, lantul de restaurante KFC a inregistrat pe piata autohtona, o cifra de afaceri de peste 18 milioane euro, in crestere cu 49% fata de aceasi perioada a anului trecut.