Potrivit unui comunicat al companiei, vanzarile de baterii auto catre uzinele Dacia reprezinta doar 18% din totalul vanzarilor Rombat la zece luni.

"Rombat nu este foarte afectat de cele patru zile de oprire ale companiei Dacia. Programul de lucru al companiei Rombat a decurs si va decurge mai departe normal fara a fi nevoie de a opri productia sau disponibiliza personalul”, se arata in comunicat.

Potrivit sursei citate, chiar daca piata de automobile trece printr-o criza, Rombat nu are in plan nici o reducere a productiei.

"Rombat si-a crescut vanzarile la zece luni cu circa 19 % fata de aceeasi perioada a anului trecut. În luna septembrie s-a lucrat chiar sambata si duminica pentru a face fata cererii. Pentru trimestrul IV prevedem ca nu vom avea o reducere a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut, deci vom lucra in regim normal. Cu alte cuvinte nu poate fi vorba de o scadere a productiei, respectiv a vanzarilor fata de 2007”, se mai arata in comunicatul semnat de Ioan Repede, director general Rombat.

Citeste si:

Compania Rombat estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 55 milioane de euro, la un pret al plumbului apropiat de media acestui an. În privinta investitiilor, compania Rombat isi va urma planul stabilit.

“Pana in luna septembrie am investit circa trei milioane de euro. Avem in pregatire o investitie de 7 milioane de euro care s-ar putea sa demareze la finalul acestui an, in functie de aprobarile necesare”, a mai spus Ioan Repede.

Rombat SA face pate din Rombat Grup, care, pe langa compania mama, producatoare de baterii auto, cuprinde Rombat Automobile Bistrita (dealer zonal Volkswagen, in care Rombat detine 76%) si Prombat Copsa Mica (fabrica de recuperat plumb din baterii auto uzate, cu 71% actiuni detinute de Rombat). Compania este lider pe piata romaneasca de baterii auto inca din 1997, avand o cota de piata de 55%.