Sectorul produselor de lux, a carui crestere se va tempera accentuat in 2008, in contextul crizei economice, ar putea intra in recesiune in 2009, pentru prima data in ultimii sase ani, potrivit unui studiu publicat de Bain and Company.
"Piata mondiala a produselor de lux, pe care o consideram protejata de turbulentele economice, incepe sa resimta efectele incetinirii cresterii economice de pe plan mondial si risca sa intre in recesiune in 2009, pentru prima data in ultimii sase ani", a estimat cabinetul de consultanta in strategie.

Piata de lux din Romania, ferita de furtuna economica?


Criza financiara loveste piata de lux din Romania

Cum afecteaza criza financiara industria ospitalitatii din Romania


Seful Continental Hotels: Abia acum vom vedea cine stie sa faca hoteluri


Vanzarile mondiale de produse de lux ar urma sa scada cu 2% in 2009 si chiar cu 7%, la un curs de schimb constant, mai estimeaza Bain and Company, citat de AFP si preluat de NewsIn.

Fluctuatiile cursului valutar si turbulentele economice vor submina increderea multor clienti de lux de pe pietele dezvoltate - Europa, America de Nord si Japonia -, care cumuleaza 80% din vanzarile mondiale de produse de lux, mai estimeaza analistii de la firma de consultanta.

Pentru 2008, Bain and Company a confirmat estimarile referitoare la o temperare a vanzarilor, la 3% pana la 175 miliarde euro, dupa cresteri de 6,5% in 2007 si de 9% in 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri