Noul magazin dispune de o suprafata de vanzare de 2.000 mp, cu 250 de locuri de parcare gratuite. Acesta cuprinde o gama de produse alimentare identica cu cea a unui hypermarket Carrefour clasic, de 8.000 mp. Gama de produse non-alimentare este axata doar pe articolele de baza, iar gama totala de produse este de 15.000 de articole.

Carrefour Romania opereaza in prezent 19 hipermarketuri la nivel national. Carrefour este prezent si pe segmentul de supermarketuri dupa ce a preluat in toamna anului trecut lantul de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro.

Reteaua Artima opera 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati. Pana la sfarsitul acestui an, 20 de magazine Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.

Citeste si:

Retailerul francez Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006.

In 2008, Carrefour Romania a anuntat ca se asteapta sa depaseasca pragul de un miliard de euro, in ceea ce priveste cifra de afaceri.