"Pentru anul 2009 vizam o cifra de afaceri de 26,1 milioane lei, in crestere cu 25% peste nivelul estimat pentru acest an. Pe fondul crizei actuale ne vom contura politica de pret incercand sa ne protejam reteaua de distribuitori. In acest sens, suntem pregatiti sa ne diminuam marja de profit. Desi suntem convinsi ca nu vom mai inregistra cresteri spectaculoase in vanzari, ne asteptam totusi sa fim peste media inregistrata in 2009 de catre producatorii de invelitori", a declarat directorul general al Final Distribution, Dan Mircescu.

Final Distribution a inregistrat in primele trei trimestre din 2008 o cifra de afaceri de 14,4 milioane lei, in crestere cu 65% fata de aceeasi perioada din 2007. Profitul operational pentru primele trei trimestre din 2008 a urcat de la 775.300 lei la 1.773.000 lei. Potrivit companiei, 85% din cifra de afaceri a fost realizata din vanzarile sistemului Gerard, iar restul din distributia produselor Delta.

Vanzarile sistemului Gerard (tigla metalica cu acoperire de piatra naturala, folie anticondens si drenaje) au inregistrat o crestere de 37% din punct de vedere cantitativ (mp) fata de anul 2007. In acelasi timp, distributia de produse Delta, respective folii anticondens, bariere vapori si membrane de protectie si drenaj Delta a inregistrat o crestere peste 50% peste rezultatele de anul trecut.

Societatea si-a inceput activitatea in 2006, Final Distribution fiind reprezentant exclusiv al brandurilor Gerard – tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din Noua Zeelanda si Delta – membrane de acoperis si protectii hidroizolatii. Compania din Baicoi, judetul Prahova, are distributie nationala, vanzarea realizandu-se exclusiv prin intermediul distribuitorilor.