Filiala romaneasca a companiei elene Gregory's a anuntat 10 unitati noi pentru anul viitor, care presupune un fond investitional de minim 600.000 de euro, conform declaratiilor directorului general al Gregory's Romania, Cora Stolz (foto).

Reprezentantul Gregory's afirma ca se asteapta la o crestere a cifrei de afaceri in acest an, sustinand ca sectorul de food business nu se va sensibiliza odata cu criza financiara, iar obiceiurile de consum ale clientilor vor fi aceleasi.

“Clientii mananca mai putin si mai scump. Glumesc, insa este adevarat din pacate. Deocamdata, vinzarile noastre nu au fost afectate, dar numarul de tickete a scazut foarte putin (asta dupa ce am crescut preturile noastre luna trecuta)”, a declarat, pentru Wall-Street, Cora Stolz, director general Gregory's Romania.

Aceasta afirma ca, in momente de criza, oamenii vor da mai multa importanta pastrarii joburilor pentru a face fata obligatiilor financiare si nu asupra sumei cheltuite pentru o cafea sau un sandwich.

Citeste si:

Consumatia medie pe client in restaurantele Gregory's se cifreaza la 12 lei si deocamdata nu a fost afectata. Cele mai vandute produse raman Café Latte si Cappuccino din gama Coffee Right, iar pe parte de Gregorys Create, sandwich-uri-le Club Clasic si Quesadilla. Mai mult, compania a introdus recent deserturi noi, cum sunt tortul de brinza si prajitura cu mere.

“Au fost mariri de preturi in special la produsele de carne si brinzeturi, ceea ce ne-a facut sa marim si noi putin preturile noastre. Insa pana acum, vinzarile nu au fost afectate. O sa vedem ce evolutie vor avea indicatorii nostrii de performanta luna aceasta”, a mai adaugat Stolz.

Anul trecut, Gregory's Romania a inregistrat pierderi de 1,6 milioane euro, avand ca target pentru acest an dublarea cifrei de afaceri pana la 6 milioane euro, prin reducerea costurilor administrative si extinderea cu minim 3 locatii pe an.