Carrefour, primul grup de distributie din Europa si al doilea din lume, va inaugura joi 20 noiembrie, cel de-al 19-lea hipermarket al retelei in Romania si cel de-al 13-lea din afara capitalei in centrul comercial “Shopping City Sibiu”, a anuntat compania.
Noul magazin va dispune de o suprafata de vanzare de 8.000 mp, o gama variata de produse de aproximativ 55.000 articole si un program prelungit.

Centrul comercial Shopping City Sibiu a fost deschis in noiembrie 2006 si se intinde pe 85.000 mp inchiriabili la finalizarea extinderii care cuprinde si hipermarketul Carrefour. Carrefour Sibiu a creat 290 de noi locuri de munca, iar de la infiintarea sa, Carrefour Romania a facut deja 9.200 angajari in hipermarketuri si are peste 1.000 de angajati in supermarketurile Carrefour Express.

Carrefour Romania opereaza 19 hipermarketuri la nivel national. Carrefour este prezent si pe segmentul de supermarketuri dupa ce a preluat in toamna anului trecut lantul de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro.

Reteaua Artima opera 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati. Pana la sfarsitul acestui an, 20 de magazine Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.

Retailerul francez Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006.

In 2008, Carrefour Romania a anuntat ca se asteapta sa depaseasca pragul de un miliard de euro, in ceea ce priveste cifra de afaceri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri