Noul magazin Real se desfasoara pe o suprafata totala construita de 14.500 de metri patrati si dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati. Acesta este al cincilea magazin deschis in acest an de companie.

Impreuna cu galeria comerciala adiacenta, suprafata totala construita a complexului comercial din Pitesti ajunge la 25.500 de metri patrati si dispune de o parcare cu capacitate de 790 de locuri.

"Am investit peste 22 de milioane de euro pentru acest nou magazin, investitia totala de pana acum in reteaua Real care numara in prezent 19 hipermarketuri, cifrandu-se la peste 400 milioane de euro. Pentru anul urmator, ne propunem sa deschidem aproximativ cinci noi magazine" a declarat directorul general Real Hypermarket Romania, Tjeerd Jegen.

Citeste si:

Magazinul Real din Pitesti va comercializa peste 40.000 de produse provenite in proportie de 80% de la producatori si furnizori locali. Galeria comerciala adiacenta include 20 magazine, printre care JYSK, Domo, Takko Fashion, Leonardo.

"Incheiem anul acesta cu sase noi magazine, dintre care cinci deja operationale in orase ca Bucuresti, Bacau, Arad, Oradea si Pitesti, urmand ca cel de al saselea sa fie deschis in aceasta luna la Suceava" a mai spus Tjeerd Jegen.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. In Germania, compania Real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.