Potrivit APIA, vanzarile de autoturisme noi au crescut cu 67% in primele sapte luni, ajungand la 129.109 unitati * Dacia si Daewoo au fost cele mai vandute marci
Vanzarile de autoturisme noi pe piata romaneasca au crescut cu 67,4% in primele sapte luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 129.109 unitati, conform datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), informeaza Mediafax. In ciuda cresterii cererii din intervalul mentionat, in luna iulie au fost comercializate cu 14,2% mai putine decat in luna iulie a anului 2004, respectiv 20.122 de unitati. Potrivit APIA, importurile au crescut cu 79,4%, pana la 54.234 de unitati, pe cand exporturile au consemnat un salt de 210%, pana la 29.203 de unitati. In ceea ce priveste distributia pe marci, in intervalul ianuarie - iulie cea mai mare cerere a fost inregistrata, in continuare, pentru Dacia - 60.289 de unitati, in timp ce Daewoo s-a plasat pe pozitia secunda in clasamentul vanzarilor, cu 14.575 de unitati. Pe segmentul marcilor de import, cele mai bune vanzari au fost consemnate, ca si in primele sapte luni ale anului trecut, de marca franceza Renault cu 12.494 unitati (+119%), urmata de Skoda - 7935 unitati (+90,6%) si Volkswagen, care urca o pozitie pana pe locul al treilea, cu vanzari de 5839 de unitati (+74%). Urmatoarele trepte sunt ocupate de Peugeot - 5331 de unitati (+53,3%), care coboara o pozitie pana pe locul patru, Ford - 2630 de unitati (+62,6%) si Opel - 2508 de unitati (64,2%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri