Primul magazin din Suceava a presupus o investitie de 22 de milioane de euro si se intinde pe o suprafata totala de 14.500 mp, din care suprafata utila de vanzare este de 7.500 de mp. Real Suceava este cel de-al saselea magazin deschis de catre companie anul acesta si cel de-al 20-lea din cadrul retelei dezvoltate in Romania.

"Suntem multumiti ca in doar cinci saptamani am reusit sa deshidem patru noi magazine: Arad, Oradea, Pitesti si Suceava, fapt ce dovedeste angajamentul nostru de a fi prezenti in majoritatea oraselor importante din Romania. 20 de magazine in doar 2 ani si 9 luni inseamna o investitie de 425 de milioane de euro, peste 8000 de angajati si obiectivul nostru ambitios de a fi recunoscuti ca un partener de incredere pentru comunitatea in care suntem prezenti", a declarat directorul general Real- Hypermarket Romania, Tjeerd Jegen, citat de NewsIn.

Real- Hypermarket aduce la Suceava o oferta de peste 40.000 de produse, dintre care mai mult de 80% provin de la furnizori locali, regionali sau nationali. Potrivit reprezentantilor companiei, fluidizarea traficului este asigurata de 46 de case de marcat, dintre care 42 in linie, care beneficiaza de 4 expres.

Citeste si:

Galeria comerciala adiacenta magazinului din Suceava se intinde pe o suprafata de peste 6.000 de mp si va gazdui 20 de spatii comerciale printre care mentionam: JYSK, Tehnomarket, Takko Fashion, Farmaplanet, Mondex, Secuiana, Germanos.

Divizia Real - Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. In Germania, compania real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

Real a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real - Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.