Nissan a anuntat noutatile pe care le va prezenta la Frankfurt. Tema standului urmeaza sa fie "mini", toate cele trei modele urmand sa faca parte din acest segment. Noutatea absoluta este reprezentata, evident, de Micra C+C, unul dintre nou-sositii in segmentul cabrioletelor cu acoperis rigid retractabil. Caracterul special este dat, asa cum am mai precizat in momentul in care Nissan furniza primele informatii si fotografii oficiale, de faptul ca acoperisul este fabricat din sticla. Tot Micra sta si la baza altui nou venit. Este vorba de 160SR. Rezultat a doi ani de dezvoltare, aceasta versiune este echipata cu motorul de 1,6 litri cu 16 valve si 110 CP, care va permite o acceleratie de 0-100 km/h in 9,8 secunde si o viteza maxima de 183 km/h. Valori care inscriu modelul in topul modelelor mini sport. In fine, ultima propunere, Note (foto), este o noutate doar pe piata europeana, modelul fiind deja comercializat in Japonia. Note este un hatch polivalent cu cinci usi care isi propune sa seduca tinerii dinamici prin imaginea sportiva si plina de sarm. In plus, chiar daca este conceput pe platforma Micrei, gratie ampatamentului mai mare decat al unui Golf, ofera un spatiu interior cu care se lauda doar masinile aflate cu doua clase mai sus. Modelul va beneficia de patru variante de motorizare, doua pe benzina (1.4-88 CP si 1.6-110 CP) si doua diesel (1.5 dCi de 68 si 86 litri). Note se va vinde in Europa din primavara lui 2006.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri