Compania MOL Romania nu si-a alocat un buget exact pentru investitii, in 2009, ci va deschide benzinarii in functie de fezabilitatea proiectelor propuse, a declarat directorul general al companiei, Zsolt Szalay.
"Dezvoltarea companiei MOL in Romania se bazeaza pe cresterea eficientei retelei noastre, cat si a gradului de loialitate a clientilor. Obiectivul nostru este consolidarea eficientei, oferind solutii de cea mai buna calitate clientilor nostri. Ca filiala a unui lider regional in domeniul petrolului si gazelor, ne-am asumat un angajament fata de piata din Romania. In anul 2009, planul de dezvoltare a retelei de benzinarii MOL se va realiza in functie de fezabilitatea proiectelor propuse, in functie de contextul international si conditiile de pe piata locala. Fiecare proiect va fi analizat cu atentie, luand in considerare perioada de amortizare si potentialul statiei respective”, a declarat director general MOL Romania Zsolt Szalay, citat de NewsIn.

Anul trecut, MOL Romania a avut alocat un buget de 20 milioane euro, pentru investitii in benzinarii.

In prezent, MOL Romania are o retea formata din 121 de benzinarii, noua dintre ele fiind inaugurate in 2008. MOL Romania este o companie petroliera de retail, parte a grupului ungar MOL, cu sediul central la Budapesta. Compania are 15.000 de angajati si isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CSI.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri