Carrefour Romania a inregistrat in 2008 cea mai mare crestere a vanzarilor anuale la nivel mondial, de 51,8% la un curs de schimb constant, vanzarile urcand puternic si in trimestrul al patrulea, perioada in care criza a inceput sa se adanceasca si a afectat cererea consumatorilor.
Subsidiara din Romania a celui de al doilea retailer mondial au avansat anul trecut cu 51,8%, calculat la o rata constanta a cursului de schimb valutar, la 1,19 miliarde euro.

Luand in considerare fluctuatiile de curs valutar, vanzarile Carrefour de pe piata romaneasca au crescut cu 37,4% in 2008, arata NewsIn.

In trimestrul patru al anului trecut, vanzarile Carrefour Romania au sporit cu 42,8%, calculat la un curs valutar constant, si s-au cifrat la 370 milioane euro, in conditiile in care criza economica mondiala a inceput sa se resimta si in Romania prin disponibilizari, intrari in somaj tehnic si suspendarea productiei unor intreprinderi.

In ceea ce priveste evolutia anuala a companiei pe alte piete, pe locul al doilea in ceea ce priveste cresterea vanzarilor se afla Argentina, unde Carrefour si-a sporit vanzarile cu 39,1%, calculate la rate constante ale cursului de schimb, si Indonezia (32,1%).

Grupul francez Carrefour a afisat o crestere a vanzarilor pe plan mondial cu 5,7% in 2008, la 97,56 miliarde euro, dupa o stagnare in ultimul trimestru, pe fondul cererii mai slabe de pe pietele mature din Franta si Europa Occidentala.

Grupul, care are aproape 490.000 de salariati in cele 15.000 de magazine ale sale din 30 de tari, a anuntat joi ca in ultimele trei luni din 2008 a inregistrat vanzari de 25,74 miliarde euro, in crestere cu doar 0,7% fata de aceeasi perioada din 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri