Cu toate ca fabrica este in bezna si fara gaze de aproape doua luni, salariatii nu sunt platiti de luni de zile, in timp ce o serie de active au fost vandute ilegal, John Perez sustine ca si-a indeplinit obligatiile prevazute in contractul de privatizare si ca ARO trebuie sa ramana in proprietatea Cross Lander. "Contractul de privatizare nu are prevederi clare in ce priveste realizarea investitiilor. Perez poate da statul roman in judecata, motivand faptul ca a omologat masina ARO in America si prezentand dovada investitiilor realizate, desi acestea nu se fac simtite la ARO Campulung", sunt de parere avocati ai unor firme de renume.
Intre timp insa, Perez ar trebui sa-si faca bagajele si sa-si ia talpasita de la ARO Campulung pentru ca societatea va intra in procedura reorganizarii judiciare si a falimentului. Cererea fostilor salariati ai societatii de introducere in procedura de faliment a ARO a fost admisa de instanta. Acestia au recurs la instanta cu scopul de a recupera plati compensatorii in valoare de circa 30 de miliarde de lei.
"In aceasta situatie, pe perioada acestei proceduri, se suspenda orice actiune, inclusiv orice executare silita. De la data deschiderii acestei actiuni, instanta este singura competenta sa decida cu privire la ARO. AVAS nu poate declansa actiuni decat in cadrul acestei proceduri", ne-a declarat Gabriel Zbarcea, presedintele AVAS.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: