Ei ii acuza pe cei de la Kika de faptul ca vor sa se foloseasca de renumele Mobexpert pentru a intra mai usor pe piata din Romania, potrivit NewsIn.
De asemenea, Mobexpert arata, in actiunea depusa la dosar, ca „gradul de similaritate vizuala este foarte ridicat, dat fiind impactul inceputului comun al sloganurilor in perceptia consumatorului potential”.
Mobexpert isi motiveaza actiunea aratand ca exista un risc ca oamenii care vad reclama sa creada ca marfa provine de la acelasi producator si sa se creeze ideea ca e vorba de aceeasi gama de produse.
Prin urmare, reprezentantii Mobexpert le cer magistratilor sa oblige Kika sa inceteze sa foloseasca sloganul, pentru ca le incalca dreptul la marca, si sa achite cheltuielile de judecata.
Kika nu a depus inca nici un document la dosarul din instanta. Primul termen al procesului va avea loc in data de 27 ianuarie.
Reprezentantii Kika se arata surprinsi de reactia Mobexpert anuntand ca ei nu au fost citati in instanta si invita compania concurenta la discutii deschise, se arata intr-un comunicat al Kika.
"Suntem foarte surprinsi de reactia concurentului nostru, tinand cont de faptul ca am raspuns in scris la apelul Mobexpert deja de acum cateva saptamani, fara a primi un comunicat oficial pana in momentul de fata. Pe langa aceasta, pana in prezent firma Kika nu a fost citata in instanta, dupa cum reiese din comunicatul de presa lansat. Concluzionand putem spune ca ne dorim si in Romania o concurenta loiala si ii invitam pe reprezentantii retailerului roman la o discutie deschisa", se arata in textul comunicatului.
Potrivit sursei citate, sloganul "Nr. 1 in idei de amenajare” nu este valabil doar pentru Romania ci pentru toate tarile in care este prezent magazinul Kika.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: