In ceea ce priveste obiectivele Reserved, unul dintre cele mai mari branduri de confectii din Europa Centrala si de Est, oficialii companiei sustin ca pentru 2009 intentioneaza sa fie prezenti in toate resedintele de judet, "dar initial se concentreaza mai mult sa intre in tot ce inseamna mall-uri", arata NewsIn.

"Reserved isi propune sa atinga o cota de piata de 60% in urmatorii doi ani. Mai exact ne dorim ca in fiecare casa si familie sa existe un produs Reserved", a declarat directorul companiei poloneze, Alexander Zeciu.

Acesta mai spune ca LPP are un buget de patru milioane de euro pentru investitii pe anul 2009. Printre viitoarele locatii vizate in 2009 se numara mall-ul Cotroceni Park din Capitala, dar si in Oradea si Arad, unde compania are in plan deschiderea de noi magazine Reserved, precum si in Cotroceni Park unde LLP intentioneaza sa deschida un nou magazin Cropp Town.

Citeste si:

LPP Fashion a intrat pe piata locala in octombrie 2007 si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 11 milioane lei plus TVA, (circa 4 milioane de euro). Investitia initiala pentru intrarea in Romania s-a ridicat la 4,5 milioane de euro.

Compania a deschis primul magazin Reserved in luna aprilie 2008, in mall-ul din Baneasa si ulterior au inaugurat inca 7 magazine Cropp si Reserved. LLP are in plan sa aduca in 2009 pe piata locala alte doua noi branduri – Esotique si House.