Aceasta crestere s-a datorat atat extinderii portofoliului de produse cat si eficientei dovedite de modelul sau de business si strategiei de dezvoltare. Ozone a lansat o serie de produse noi in 2008: Trachisept si Aqua Maris pe segmentul OTC, si Alozur, Zitrocin si Indapamid Ozone pe segmentul Rx, in acelasi timp extinzand liniile sale de produse precum Cara, Extremvit si Entran.

De asemenea, compania si-a dezvoltat parteneriatele atat pe partea de productie cat si pe partea de distributie si a continuat planul de restructurare organizationala inceput in anul 2006.

Tot in anul 2008 Ozone a decis sa intre cu un portofoliu selectat pe segmentul mass market (hypermarketuri, supermarketuri, retele de benzinarii) pentru a fi cat mai aproape de consumatori.

“Cifrele pe 2008 demonstreaza stabilitatea modelului de business Ozone si eficacitatea implementarii acestuia. Aceste rezultate vin sa confirme obiectivele financiare si structurale setate pentru 2008 in contextul provocarilor deosebite din piata. Am urmarit cu strictete planul de dezvoltare organizationala propus pentru 2008, iar rezultatele obtinute arata ca Ozone devine un jucator important pe piata farmaceutica pe ambele segmente OTC si RX”, a declarat Christopher Henwood, CEO al Ozone Laboratories Group.

Citeste si:

Compania farmaceutica Ozone Laboratories activeaza in Romania din 2002 si este prezenta in 6 tari din Europa Centrala si de Est.

Ozone deruleaza mai multe parteneriate cu producatori importanti din Europa, Asia si SUA si ofera solutii integrate de sanatate.

In Romania, produsele sale ocupa pozitii de top pe piata analgezicelor, vitaminelor si antibioticelor.