Producatorul roman de instalatii Sommering Install a afisat pentru anul 2008 o cifra de afaceri de 25 milioane de euro, dublu fata de 2007.
Potrivit directorului general al companiei, Rudolf Sommer, 25% din cheltuielile dezvoltatorilor din real-estate-ul local sunt alocate instalatiilor.

Compania Sommering Install a anuntat o crestere cu 5,5% a profitului anual din 2008 fata de anul precedent. Compania a inregistrat un profit net de 780.000 de euro, potrivit rezultatelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.

"Speram sa ne mentinem cifra de afaceri de anul trecut si pentru 2009. In acest sens, avem in plan sa investim in producerea obiectelor sanitare de lux din lemn", a declarat Rudolf Sommer.

El mai spune ca, din cauza crizei financiare, 2009 se anunta un an dificil, dupa ce in luna ianuarie mai multi clientii si-au suspendat contractele cu firmele de instalatii.

"Centre rezidentiale ca Global City si Chitila Residence nu au reusit sa vanda capacitatea vizata pentru inceperea urmatoarei faze de constructii si au oprit temporar dezvoltarea proiectelor", a adaugat Sommer.

Global Finance, prin divizia sa de Real Estate, Global Emerging Property Fund, a anuntat anul trecut ca va investi 200 de milioane de euro intr-un proiect imobiliar mixt compus din locuinte si birouri in Capitala si are in vedere dezvoltarea a inca doua proiecte.

In prezent, 70% dintre proiectele in dezvoltare ale companiei provin din segmentul de birouri, iar 30% din rezidential. Pentru segmentul de proiectare, 60% dintre contractele active provin din office si 20% pentru rezidential.

Producatorul de instalatii a anuntat ca cea mai importanta investitie a companiei de anul trecut a fost achizitionarea celei mai moderne linii automate la nivel european de productie a tubulaturii si pieselor rectangulare (sistem TDC), valoarea investitiei ridicandu-se la 1 milion euro. Investitia facuta in fabrica din comuna Tunari, judetul Ilfov, va creste capacitatea de productie la 20.000-30.000 de metri patrati per luna, comparativ cu 6.000 metri patrati, cat era anterior. Pentru Sommering Instal tubulatura are o pondere de 5% din business.

Zona Industriala Sommering (Z.I.S.) ocupa o suprafata de 1.600 metri patrati si este formata din doua hale. In prima hala se va produce tubulatura rectangulara, iar in cea de-a doua va avea loc procesul de montare si testare de tablouri electrice. Investitia totala in Z.I.S. se ridica la aproximativ 3 milioane euro.

De asemenea, aceasta marire a capacitatii de productie ii va permite companiei sa se extinda in piete din alte tari ca Dubai, Kazahstan si Bulgaria. “Pentru acest an ne mai propunem o reorganizare a companiei, fara sa facem disponibilizari, dar si dezvoltarea unui nou tip de business – productia de obiecte sanitare de lemn”, a declarat CEO-ul Sommering Install.

Printre cele mai importante lucrari realizate anul trecut de compania de “design&build” se numara Baneasa Shopping City, Chitila Rezidents, Washington Residence, Bucharest Business Park si BelleVue Brasov. Pentru anul acesta Sommering Install va asigura servicii pentru Polus City Center din Constanta si RiverFront din Cluj. De asemenea, compania vizeaza in continuare contracte in segmentul office si retail din Bucuresti.

Sommering Install a fost infiintata in 1995 si ofera servicii de proiectare, executie, service/mentenanta si automatizari in domeniul instalatiei, iar zonele de productiei ale companiei cuprind tubulatura rectangulara, tablouri electrice si semifabricate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri