Compania Farmaceutica Remedia Deva (RMAH) a inregistrat anul trecut pierderi de 3,03 milioane lei (823.000 euro), comparativ cu profitul de 383.000 lei obtinut in 2007, dupa ce cheltuielile societatii au crescut intr-un ritm mai alert decat veniturile, potrivit rezultatelor financiare preliminate.
Veniturile totale ale companiei s-au cifrat, anul trecut, la 139,68 milioane lei (37,95 milioane euro), in crestere cu 15,6% fata de cele din 2007, care fusesera de 120,77 milioane lei. Costurile totale, in schimb, au avansat in 2008 pana la 142,67 milioane lei (38,76 milioane euro), depasind cu 18,7% nivelul consemnat in anul anterior, de 120,13 milioane lei, informeaza NewsIn.

Afacerile Farmaceutica Remedia s-au majorat cu 22,3% anul trecut, la 134,56 milioane lei (36,56 milioane euro), dupa ce in 2007 se cifrasera la 110,01 milioane lei.

Actiunile Farmaceutica Remedia au intrat la tranzactionare pe piata reglementata a Bursei de Valori Bucuresti, la inceputul lunii, dupa transferul de pe Rasdaq.

De asemenea, Farmaceutica Remedia desfasoara in perioada 28 noiembrie 2008-4 martie 2009 o oferta primara de vanzare a 7,57 milioane actiuni, la un pret cuprins intre 0,20 si 0,50 lei/titlu.

In prezent, compania are un capital social de 9,85 milioane lei, divizat in 98,5 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul
majoritar al societatii este presedintele consiliului de administratie Valentin-Norbert Tarus, cu o detinere de 71,05%, in timp ce fondul de investitii Artio Global Management LLC (fostul Julius Baer) are o participatie mai mica de 5% din capitalul social.

Farmaceutica Remedia are o valoare de piata de 10,84 milioane lei (2,51 milioane euro), potrivit cotatiei de 0,11 lei, stabilita in ultima sedinta de tranzactionare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri