Aceasta situatie va duce la deschiderea a 284 noi filiale, potrivit reprezentantului board-ului director, Heinrich Deichmann.

Odata cu marirea retelei de magazine, in toate cele 17 tari europene in care grupul este activ, s-au inregistrat cresteri ale cifrei de afaceri, cat si a numarului de perechi de incaltaminte vandute comparativ cu anul precedent. La fel si in Austria si in pietele din Sud-Estul Europei.

Grupul Deichmann, cu sediul central la Essen, in Germania, a vandut in anul 2008 in cele 18 tari in care este prezent peste 127 de milioane perechi pantofi, cu 5 milioane mai mult decat in anul precedent.

Cifra de afaceri realizata a fost in crestere cu 6,2%, pana la 3,12 miliarde euro, comparativ cu 2,94 miliarde euro, cat s-a inregistrat in 2007. Pentru prima oara in istoria grupului, in 2008 s-a realizat peste jumatate din cifra de afaceri in strainatate. Pe plan international, Deichmann a asigurat in 2008 locuri de munca pentru 28.100 persoane, intr-o retea de 2.546 filiale.

In strategia de extindere, Deichmann Austria joaca un rol capital. "Datorita rezultatelor excelente inregistrate anul trecut, precum si independentei financiare ale firmei-mama in Germania, iata-ne in contextul in care planurile noastre de expansiune in 2009 nu sunt afectate de criza mondiala nici in Austria, nici in alte tari in care grupul are planuri de dezvoltare", informeaza reprezentantii grupului.

Primii pasi dinspre Austria se fac in directia Ungaria, unde Deichmann este lider de piata. In 2007, retailerul de incaltaminte a intrat si pe piata din Romania, unde opereaza prin 9 magazine.

"Dezvoltarea inregistrata pana in prezent arata ca oferta de produse, precum si conceptul nostru de magazin se potrivesc perfect pe piata de incaltaminte. Raportul calitate - pret - fiabilitate al ofertei Deichmann i-au convins pe clientii nostri", declara Daniel Popa, general manager Romania.

Din primavara acestui an, se va deschide si prima filiala in Bulgaria. Regiunea are un potential urias pentru grupul Deichmann, care are in vizor aproape 7 milioane de clienti.