Locatia, cu specific italian, este situata in cladirea de birouri Anchor Plaza din Bucuresti, are o suprafata de 450 mp si o capacitate de 130 de locuri.

“Contractul de franciza a fost semnat pentru 20 de ani. Inainte de aceasta am vizitat restaurantele Vapiano din Munchen, Viena si Istanbul si am ales acest brand pentru ambianta si atmosfera. Initial spatiul la care ne-am gandit era fosta Diverta Scala, insa reprezentantii Vapiano au ales o cladire de birouri, datorita deschiderii si structurii”, a declarat Sebi Vasilescu (foto), CEO al diviziei Sebra din cadrul RTC.

Potrivit acestuia, restaurantul Vapiano isi propune sa atraga anul acesta 500 de vizitatori pe zi si un volum al vanzarilor de aproximativ 1,5 mil. euro.

De asemenea, planurile de extindere a francizei Vapiano vizeaza inaugurarea a doua restaurante pe an, precum si expansiunea in orasele mari din tara. Pentru acest an reprezentantii RTC isi propun sa mai lanseze inca un restaurant.

Vapiano este dezvoltat pe conceptul “fast casual dining”, originalitatea conceptului constand, potrivit reprezentantilor, in libertatea acordata clientului de a se servi cu produse specifice bucatariei mediteraneene (paste, pizza si salate), gatite chiar in fata sa, utilizarea exclusiva a ingredientelor proaspete preparate in bucataria proprie si utilizarea unui sistem de preluare si plata a comenzii printr-un chipcard.

Citeste si:

Locatia din Bucuresti reprezinta cel de-al 49-lea restaurant inaugurat de reprezentantii Vapiano in lume. In plus, printre planurile companiei germane in 2009 se numara deschiderea a 35 de noi locatii, restaurante care se afla deja in constructie, potrivit lui Gerhard Mairamhof, director business development CEE&Middle East al Vapiano.

Lantul Vapiano este prezent in 14 tari, primul restaurant fiind inaugurat in anul 2002, in Hamburg. Compania isi propune sa continue procesul de extindere si in 2009, printre tarile vizate numarandu-se Bulgaria, Australia, Mexic, Serbia, Cehia, Croatia si Franta. In acest sens, Vapiano a primit finantare in valoare totala de 45 mil. euro din partea a trei banci europene.

RTC este prezent deja pe piata HoReCa prin franciza Cup&Cino. De origine germana si prezent in 15 tari din intreaga lume, Cup&Cino este primul brand pe care l-a lansat grupul RTC pe piata HoReCa, prin doua concepte diferite, de coffee house si shop-in-shop, prin contributia diviziei de food&beverage Sebra si a partenerilor de franciza. In prezent exista patru locatii - BT Cafe (Baneasa), Cup&Cino Magheru, Cup&Cino Fashion Outlet si Cup&Cino Liberty Center.

Grupul RTC numara in prezent aproximativ 5.000 de angajati. Infiintat in anul 1990, de catre Octavian Radu, grupul RTC cuprinde companii cu activitati grupate in opt divizii-Diverta (retail de carte, muzica/film, IT si papetarie), Proffice (distributie de produse pentru birou si IT), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare), Flaro (productie subansamble de plastic, mobilier si produse de birou), TCE (cargo, curierat si logistica), Sistec (dezvoltare software) si Sebra (divizia de francize in domeniul ospitalitatii).