Producatorul de vin Murfatlar estimeaza o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei, pentru acest an, in crestere cu 13% fata de 2008, cand compania a inregistrat afaceri de circa 176 de milioane de lei.
"Pentru 2009 ne-am propus o cifra de afaceri de circa 200 milioane de lei. Toate obiectivele noastre au fost stabilite tinand cont de actualul context economic", au declarat reprezentantii companiei, potrivit NewsIn.

De asemenea, potrivit reprezentantilor companiei, Murfatlar va investi circa 2,8 milioane de euro in 2009 pentru plantarea a aproape 175 hectare de vita de vie.

"Intentionam sa replantam circa 60% din suprafata actuala (n.r. de vita de vie). Pentru anul 2009, am dori plantarea a circa 175 hectare, cu un cost aferent de aproximativ 2.800.000 euro", au mai adaugat reprezentantii companiei.
Investitia de anul acesta urmeza unui program de intinerire a viei initiat in 2007, Murfatlat investind in ultimii doi ani circa 4,1 milioane euro pentru replantarea a 335 de hectare de vita de vie.

"Murfatlar Romania a inceput un amplu proiect de reintinerire a viei in urma cu trei ani, iar reintinerirea a vizat soiuri rosii, Feteasca Neagra, Pinot Noir si Merlot. In 2007 si 2008 am investit 4,1 milioane euro, pentru replantarea a 335 de hectare de vita de vie", au mentionat reprezentantii companiei.

Producatorul de vin Murfatlar dispunde de circa 3.000 de hectare de vita de vie. In vinoteca Murfaltlar se afla 500.00 de sticle de vin, cel mai vechi fiind din 1958, iar cel mai bun an, de referinta este considerat anul 1986. Cel mai solicitat sortiment de vin al producatorului este Zestrea Pinot Noir.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri