"Deschiderea unei noi cafenele Testa Rossa in Baneasa Shopping City decurge conform planificarii strategice din 2008, cand ne-am propus doua, trei deschideri in centre comerciale inainte de a ne indrepta si catre locatii high-street. Investitia in aceasta cafenea s-a ridicat la peste 200.000 euro", a declarat Cristian Iorga, director general Italian Coffee Concept.

In urma unei analize a consistentei conceptului Testa Rossa in Romania, prin cafenelele deja inaugurate in Liberty Center si Baneasa Shopping City, reprezentantii companiei iau in calcul lansarea unei etape secunde de dezvoltare, prin acordarea de francize locale, atat in Bucuresti, cat mai ales in orasele aflate la distanta mare de Bucuresti.

"Consider ca succesul unui asemenea concept de cafenea este alaturi de antreprenori valorosi, care pot sa implementeze Testa Rossa in Romania si care, in acelasi timp, pastreaza focalizarea si flexibilitatea pe care doar un antreprenor poate sa le aduca in business. Pentru implementarea acestui concept de franciza locala la scara nationala, am realizat un parteneriat cu CHR, un consultant de francize cu experienta, care ne-a sustinut si in prima parte a acestui proiect si alaturi de care continuam dezvoltarea francizei Testa Rossa la nivel national", a declarat Marius Ghenea, presedinte Italian Coffee Concept.

Cea de-a doua cafenea Testa Rossa deschisa recent are o suprafata de 120 de metri patrati si este una "de tip business", oferind internet wireless gratuit pentru toti clientii. Testa Rossa Caffebar pastreaza aceeasi structura de personal, avand o echipa de 7 angajati, dintre care doi barista, patru waiters si un shop manager.

Testa Rossa reprezinta o retea de cafenele concept fondata in 1994, subsidiara a Handelshaus Wedl, o companie cu traditie de peste 100 de ani in industria cafelei. Brand-ul italian Testa Rossa, nascut in Belluno, Italia, se remarca prin aroma unica a cafelei, rezultatul imbinarii a cinci sortimente de cafea Arabica.