In 2008 vanzarile de bere Guinness au inregistrat o crestere in volum de 56% fata de 2007, ponderea volumului de vanzari pe canalul HoReCa atingand o valoare de 70% din total, anunta United Romanian Breweries Bereprod (URBB).
“Ca in fiecare an, remarcam in continuare preferinta romanilor catre berea premium de import, implicit si o crestere a vanzarilor, in stransa legatura cu sarbatorile specifice-St. Patrick’s Day si Halloween in cazul berii Guinness-dar si alte sarbatori precum Pastele sau Craciunul, asociate si cu un apetit mai crescut pentru cumparaturi", declara Shachar Shaine, presedintele URBB.

Dupa 250 de ani de prezenta, Guinness este produsa in prezent in 50 de tari si este comercializata in mai mult de 150, peste 10 milioane de pahare de din acest sortiment fiind savurate zilnic.

In Romania, Guinness se afla in portofoliul companiei URBB din 1996. Guinness se diferentiaza de celelalte beri prin aroma distincta de hamei prajit si este unul dintre cele mai cunoscute branduri, fiind vanduta peste tot in lume. Cu o concentratie de alcool de 4,3%, face parte din segmentul de piata al berilor premium de import.

La finalul anului 2008, vanzarile URBB au crescut cu 12% in volum, valoare care include atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare. Vanzarile de bere au reprezentat 85% din totalul vanzarilor, in timp ce marcile cu cele mai mari cresteri au fost Tuborg si Holsten. Cifra de afaceri a companiei s-a majorat in 2008 cu 18% fata de 2007. In prezent, URBB detine 9% cota de piata pe segmentul berii.

Shaine, URBB: Criza-O alta perioada in care fiecare trebuie sa vada cum poate supravietui

Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri