Echipa de design care a creat aceasta mostra de eleganta sustine ca influentele au venit de la Park Ward Continental Drophead Coupé (1955) si Azure (1995), rezultand o personalitate puternica a liniilor, cu un accent sportiv. Este mai joasa cu 25 de mm decat limuzina, de la care imprumuta mare parte din tehnica de sub caroserie. Blocurile optice din spate au o linie modificata, mai moderna, si functioneaza pe baza de leduri. Interiorul este dominat de tapiteria din piele si taiat de liniile curbe discrete ale scaunelor. Aspectul este desavarsit de suprafetele acoperite cu stejar. Motorul este acelasi de pe Arnage R, 450 CP, 6,75 litri twin-turbo, V8, la fel ca suspensia electrohidraulica, adaptata insa pentru noua caroserie. Acoperisul este realizat din trei segmente si se pliaza in spatiul din spate in 25 de secunde, fara a afecta considerabil portbagajul.

Productia de serie a fost anuntata pentru primele luni ale anului viitor, dar Salonul de la Frankfurt va fi locul in care modelul se va lansa pe piata oficial, dupa ce conceptul fusese expus la Detroit. Reprezentantii Bentley mizeaza pe un succes cel putin la fel de teribil precum al modelului Azure, care a iesit din productie acum doi ani si a lasat un loc liber pe segmentul sau de piata. Competitia va fi oricum dura, atata timp cat Rolls Royce pregateste versiunea decapotabila a lui Phantom.