Pentru 2009, Heineken Romania va continua sa investeasca in noua sa fabrica de bere si in marca Neumarkt, precum si in celelate fabrici si marci.

La inceputul lunii aprilie 2009 va fi finalizat procesul de integrare legala a companiei Bere Mures in cadrul Heineken Romania. Aceasta actiune a debutat acum un an, cand Heineken N.V. a achizitionat fabrica romaneasca Bere Mures, tranzactie care a consolidat pozitia de pe piata a companiei.

Cel mai important produs al portofoliului, marca Heineken, a avut o crestere de 26%, in 2008.

Potrivit studiilor de piata efectuate de AC Nielsen, in 2008, industria romaneasca de bere a crescut cu aproximativ 5%. Principalul segment care s-a dezvoltat este segmentul super premium international, acest fapt datorandu-se, in principal, cresterii cererii si asteptarilor consumatorului.

De asemenea, segmentul super premium a atins o cota de piata de 9,3 %, segmentul premium – 11,7 %, segmentul mainstream – 36,2%, segmentul economic - 40,3 %, iar cel al berii fara alcool a ajuns la 2,5 %.

Cifra de afaceri a Heineken Romania s-a ridicat, in 2007, la valoarea de 700 de milioane de lei, in crestere cu 18%, fata de 2006.
Heineken Romania are o cota de piata de 29% pe piata de bere din Romania. Portofoliul de mǎrci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Principalii competitori ai Heineken pe piata producatorilor de bere din tara sunt companiile Interbrew si Tuborg Romania, prin intermediul marcilor Stella Artois, respectiv Tuborg si Carlsberg.