"In general, brandurile foarte cunoscute isi incep expansiunea din Bucuresti catre provincie. Noi am inceput-o invers. Vanzarile pe 2008 au depasit planul estimat initial, si au fost cu 10% mai mari fata de cat ne asteptam” a declarat Mihai Sindrilaru, director NewYorker pentru Romania. Pentru 2009, Sindrilaru estimeaza o crestere de 10% fata de 2008.

El nu a dezvaluit valoarea afacerilor realizate anul trecut si nici tintele prognozate pentru anul in curs.

Vanzarile la nivel de grup in 2008 au atins previziunile, respectiv peste 1,35 miliarde euro, iar in acest an se asteapta vanzari de 1,55 miliarde euro.

In prezent, numarul magazinelor New Yorker in Romania este de sapte. Conform reprezentantului companiei, New Yorker va continua dezvoltarea mai departe, planul pentru Romania fiind de 50 de magazine.

Urmatoarea deschidere New Yorker pe piata romaneasca se va face la Buzau, tot intr-un centru comercial. Potrivit directorului pe Romania, New Yorker a preferatA ca pana acum sa lanseze magazine in spatii precum mall-urile sau alte centre comerciale.

NewYorker deschidea la finele anului 2007 primele 2 magazine din Romania, in Sibiu si Cluj Napoca. La scurt timp au urmat Targu Mures, Bacau, Oradea, Braila si astazi Bucuresti. In total, cele sapte magazine isi desfasoara activitatea pe o suprafata totala de 6.040 mp.

Cel mai mare magazin New Yorker se afla la Cluj si are 1.450 mp, iar cel de-al doilea, ca dimensiune, este cel din Bacau - 1.200 mp. Noul magazin deschis in Militari Shopping are o suprafata de 730 mp.

Incepand cu luna septembrie a acestui an, New Yorker are in plan deschiderea si altor magazine pe teritoriul tarii.

Printre marcile comercializate in cadrul lantului de magazine New Yorker se numara Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog, Big Budha, Rescue si Censored, completate de o linie de accesorii.

Primul magazin NewYorker a fost deschis in anul 1971, in Germania. In prezent, NewYorker detine 690 de magazine in 25 de tari din Europa si Orientul Mijlociu. Expansiunea lantului de magazine este o prioritate pentru NewYorker, care si-a propus sa devina lider de piata in Europa pe segmentul de moda pentru tineri. In anul 2009, compania a planificat deschiderea a inca 120 de magazine.