"Pentru anul 2009 ne-am propus continuarea planurilor de expansiune prin deschiderea a trei noi magazine, ceea ce presupune o investitie medie estimata la aproximativ 20 milioane de euro pentru fiecare magazin", a declarat Tjeerd Jegen.

Expansiunea retelei va continua, cel mai probabil, spre finalul lui 2009, la fel ca in anul precedent, cand reteaua s-a extins cu patru noi hipermarketuri in cinci saptamani.

Real face parte din grupul german Metro si are in Romania circa 7.600 de angajati, iar reteaua de magazine numara in prezent 21 de unitati, ultima fiind deschisa in aprilie 2009 la Constanta, in urma unei investitii de circa 20 milioane de euro.

Anul trecut, compania a investit peste 120 milioane de euro in extinderea retelei la nivel national. Real Romania a deschis, in 2008, sase hipermarketuri, ultimul dintre acestea fiind inagurat la Suceava, in luna decembrie, locatie ce a necesitat o investitie de circa 22 milioane de euro.

Real Hypermarket Romania, prezent pe piata locala din anul 2006, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,35 miliarde lei, in crestere cu 92% fata de anul anterior, cand a raportat un business de 1,22 miliarde lei.

Principalii competitori ai retailerului pe piata autohtona a hipermarketurilor sunt Carrefour, Kaufland (Schward Group), Auchan, Cora (Louise Delhaize ) si operatorul romanesc al magazinelor Pic.