OMV Romania nu mai construieste si nici nu inchiriaza benzinarii in acest an, strategia companiei fiind orientata catre dezvoltarea calitativa a retelei, precum si catre modernizarea spalatoriilor auto din statii, potrivit datelor furnizate de OMV, informeaza NewsIn.
"Strategia OMV Romania se bazeza pe o dezvoltare calitativa a retelei, nu pe una cantitativa. Compania nu vizeaza in acest moment cresterea numarului de statii din reteaua OMV Romania. Anul acesta, planurile de dezvoltare ale OMV Romania includ imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor, precum si modernizarea spalatoriilor auto din statii", spun reprezentantii OMV.

In ceea ce priveste posibilitatea ca OMV Romania sa inchirieze statii de la micii benzinari, compania anunta ca nu are planificate astfel de actiuni pentru perioada urmatoare.

Anul trecut, OMV a deschis in Romania patru benzinarii.

De asemenea, Grupul austriac OMV precizeaza ca vrea sa "consolideze pozitia de lider a Petrom in sud-estul Europei" si ca, in calitate de actionar majoritar al Petrom, "nu intentioneaza sa vanda actiunile detinute la aceasta companie".

Reteaua OMV Romania numara 77 de statii de distributie carburant, avand o cota de piata de 9%. Valoarea totala a investitiilor in reteaua OMV Romania, in cei zece ani de activitate se ridica la aproximativ 130 milioane euro.

Grupul OMV detine 51% din actiunile celei mai mari companii din Romania, Petrom.

Grupul OMV activeaza in 13 tari in domeniul Rafinare & Marketing (R&M), iar in domeniul Explorare & Productie (E&P), OMV activeaza in 19 tari pe patru continente. OMV are o productie zilnica de aproximativ 317.000 barili echivalent petrol (bep) si vinde aproximativ 13 miliarde metri cubi gaze naturale pe an.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri