"Strategia OMV Romania se bazeza pe o dezvoltare calitativa a retelei, nu pe una cantitativa. Compania nu vizeaza in acest moment cresterea numarului de statii din reteaua OMV Romania. Anul acesta, planurile de dezvoltare ale OMV Romania includ imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor, precum si modernizarea spalatoriilor auto din statii", spun reprezentantii OMV.

In ceea ce priveste posibilitatea ca OMV Romania sa inchirieze statii de la micii benzinari, compania anunta ca nu are planificate astfel de actiuni pentru perioada urmatoare.

Anul trecut, OMV a deschis in Romania patru benzinarii.

De asemenea, Grupul austriac OMV precizeaza ca vrea sa "consolideze pozitia de lider a Petrom in sud-estul Europei" si ca, in calitate de actionar majoritar al Petrom, "nu intentioneaza sa vanda actiunile detinute la aceasta companie".

Reteaua OMV Romania numara 77 de statii de distributie carburant, avand o cota de piata de 9%. Valoarea totala a investitiilor in reteaua OMV Romania, in cei zece ani de activitate se ridica la aproximativ 130 milioane euro.

Grupul OMV detine 51% din actiunile celei mai mari companii din Romania, Petrom.

Grupul OMV activeaza in 13 tari in domeniul Rafinare & Marketing (R&M), iar in domeniul Explorare & Productie (E&P), OMV activeaza in 19 tari pe patru continente. OMV are o productie zilnica de aproximativ 317.000 barili echivalent petrol (bep) si vinde aproximativ 13 miliarde metri cubi gaze naturale pe an.